sobota, 3 listopada 2018

Kukurydza

Kwiaty z liści kukurydzy

     Witam Was serdecznie po długiej przerwie. Zatrzymało mnie kilka obowiązków zawodowych i osobistych. Pragnę Wam przedstawić kolejne pomysły na wykorzystanie naturalnych elementów, jakimi są liście...kolby kukurydzy.

Do wykonania ozdób potrzebujemy tak na prawdę niewiele, ja wykorzystałam  jeszcze dodatkowo ziarna kawy, sznurek lniany, patyczki do szaszłyków oraz klej Magic.



Suche liście kukurydzy zawinęłam w tzw. "Łezki", oraz zawiązałam sznurkiem, tak aby tworzyły płatki kwiatu.


 Płatki zawiązałam na końcówce patyczka.



Dodałam także elementy liścia, oraz środek w postaci ziarenka kawy.



Kwiatek gotowy :-)
życzę przyjemności
Marta


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Razem z mamą tarta warzywna....mniam

Jednym z dobrych pomysłów na spędzenia czasu z dzieckiem jest wprowadzanie go w obowiązki domowe. Które mogą okazać się świetną zabawą :-) T...