poniedziałek, 16 kwietnia 2018

ciasto czekoladowe


ciasto czekoladowe

Potrzebujemy:

- 2 tabliczki ciemnej czekolady
- 3 jajka
- 135 g mąki
- 250 g cukru
- 200 g masła
- aromat waniliowy
- szczypta soli

1. Najpierw należy roztopić masło z czekoladą.


2. Miksujemy jajka z cukrem.



3. Łączymy czekoladę z jajkami i miksujemy razem.


4. Dodajemy sól, aromat i przesianą mąkę, wszystko razem miksujemy.
5. Wszystko wykładamy na formę wcześniej posmarowaną masłem.
6. Pieczemy w 160 stopniach w termoobiegu do 35 minut.


A oto mój pierwszy raz, trochę za bardzo przypieczony od góry, natomiast już drugi raz wyszedł mi całkiem nieźle :-)



a poniżej moje ciasto po trzeciej próbie, tym razem zamiast aromatu waniliowego, dodałam migdałowy... też dobry



Życzę smacznego

Marta


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Razem z mamą tarta warzywna....mniam

Jednym z dobrych pomysłów na spędzenia czasu z dzieckiem jest wprowadzanie go w obowiązki domowe. Które mogą okazać się świetną zabawą :-) T...