niedziela, 12 listopada 2017

praca plastyczna parasolka

Praca plastyczna parasolka

Jak widać temat parasolek jest mi bliski i po raz kolejny postaram się wykonać taką pracę, ale już w innym wydaniu.

Tym razem potrzebne nam będa na początku 2 składniki: sól kuchenna jodowana i kolorowa kreda, ponieważ musimy zabarwić sól ;-)

a więc do dzieła i spójrzcie na poniższy filmik:


Tak właśnie zabarwiłam sól na fioletowo, czyli tarłam kredą o grudki soli.





Kiedy już "utarłam" 4 kolory: różowy, żółty, niebieski i zielony, narysowałam na sztywnym brystolu parasolkę czarnym markerem.


Na każdą część parasolki kładłam po kolei warstwę kleju magic i prószyłam na nią kolorową sól.


Zsypujemy nadmiar soli z każdej części parasolki.




Na koniec można dorysować do pracy kropelki deszczu, albo samego siebie pod parasolką ;-)

miłego sypania solą ;-)

MARTA 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Razem z mamą tarta warzywna....mniam

Jednym z dobrych pomysłów na spędzenia czasu z dzieckiem jest wprowadzanie go w obowiązki domowe. Które mogą okazać się świetną zabawą :-) T...