niedziela, 8 października 2017

papryka faszerowana mięsem mielonym

PAPRYKA FASZEROWANA MIĘSEM MIELONYM

Ostatnim tematem były owoce, więc teraz czas na warzywa ;-)

Polecam przepis na pyszne papryki.

- 0,5 kg mięsa mielonego
- 1 szt. cebuli
- 2 ząbki czosnku
- 2 łyżeczki oliwy
- sól, pieprz, bazylia
- tarty ser żółty

1. Na początku usmażyłam cebulę i czosnek na oliwie.


2. Następnie dodałam mięso mielone i przyprawiłam je solą i pieprzem.


3. Kiedy mięso wyglądało na usmażone, dodałam garstkę tartego sera do patelni.


4. Ostudziłam trochę mięso, a w tym czasie odkroiłam czapeczki paprykom i wycięłam z nich gniazda nasienne.


5. Papryki napełniłam mięsem mielonym i przykryte czapeczkami wstawiłam do piekarnika na grzanego do 200 stopni na czas pół godziny.


6. po pół godzinie odkryłam czapeczki paprykom i posypałam mięso mielone tartym serem żółtym, po czym przykryłam ponownie czapeczkami i piekłam papryki jeszcze przez 10 minut.


7. Upieczone papryki można przyozdobić bazylią.

Życzę smacznego

Marta ;-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Razem z mamą tarta warzywna....mniam

Jednym z dobrych pomysłów na spędzenia czasu z dzieckiem jest wprowadzanie go w obowiązki domowe. Które mogą okazać się świetną zabawą :-) T...